Wednesday, April 4, 2012

Tiny DIY


Was kann man machen wen einem der Gürtel zu groß ist und mehr Löcher braucht?  Man kauft sich 'ne Lochzange oder geht zum Schuster.. Nichts einfacheres!? Doooch..geht doch einfacher! Man nehme den Akkuschrauber von Hubby/ Freund und bohre sich mit dem kleinsten Bohrer so viele Löcher man will. Et voilà!
P.S. Nicht anzuwenden mit teuren Gürtel, die einem wert sind :). Ich verbrauche viele, viele einfache dunkele  Gürtel bis sie k.o. sind.. und finde nicht immer die Länge die ich brauche...

Ce să faci când ți-e prea mare cureaua și ai musai nevoie de mai multe găuri? Poți să-ți cumperi un clește special pentru ștanțat găuri sau să mergi la un cizmar. Nimic mai simplu! Deși..am găsit o variantă și mai simplă/rapidă/gratuită. :D Apuci de mașina de înșurubat a iubitului (recomandabil când nu e acasă) și te destrăbălezi în găurit curelușele.  
P.S. A nu se încerca pe curele scumpe și prețioase. Eu în schimb omor o grămadă de curele simple pe an și nu găsesc de fiecare dată lungimea perfectă. Dar uite cum mă adaptez. :) 

4 comments:

  1. Aha... de-aia nu-mi gasesc niciodata bormasina la locul ei...:)))

    ReplyDelete
  2. Cu perforatorul de birou ai incercat? E o idee:P

    ReplyDelete
  3. Neaaa, strica si capsator si cureaua. Nu-i mai da idei ca sigur le incearca!

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha, n-am incercat, da e o idee ;) Doar că ar ieși cam mari găurile...neah... alte idei?? :)

    ReplyDelete