Tuesday, April 3, 2012

New Year's Resolutions

New Year as mein neuer Lebensjahr. Hat jezt seit 4 Tage angefangen und schon war ich viiiel zu faul!
Tz! tz! Tz! So geht das nicht! Also werde ich ab nun alle meine Ziele hier veröffentlichen um mich selbst zu motivieren! Als erstes MUSS ich öfters mal posten, sonst verdiene ich mein Blog nicht! Tja, manchmal muss man hart mit sich selbst sein! ;)  Obwohl mein Arbeitsprogramm echt voll ist und meine "Ich-Zeit" nur kurze Stunden in der Nacht dauert, ist das keine Entschuldigung!
Als neue Blog Projekte habe ich "Salty/Sweet Sunday", "Five on Friday", "Tasty Tuesday" uuuuund ab nun schreibe ich zwei-sprachig. Schöne Woche noch!!!



Saluuutare!!! 
De azi m-am hotărât ca blogulețul meu să devină bilingv. Sunt mai multe motive care m-au împins la hotărârea asta: 
1.și cel mai important...soțul meu, care le rupe deja binișor cu săsăleasca, dar știu ca s-ar bucura să scriu pe limba lui. 


Și acu motivele în ordinea cronologică, nu a importanței...
2. Sonia,my sis care m-a mai sharuit ea pe fb, dar degeaba...că prietenii noștrii  sunt români.. și dacă nu  
   mă-nțelegeau...
3. Heidi, (my cumnățică, maimuțică) care mă beștelește că scriu numa'n germană.
4. Sunt tare multe bloguri românești pe care le urmăresc cu drag. 


Și acu revenind la rezoluțiile alea. Știu ca toată lumea le face pe 1 Ianuarie. Da' n-aș fi eu Sassy, dacă aș fi în rând cu lumea. Așa că, dacă tot abia am avut ziua de naștere și prin urmare am început un nou an, trebuia să mă las de puturoșeala asta și să mă țin de treabă. În ciuda programului ffff încărcat, care îmi lasă doar câteva ore noaptea timp liber, dacă m-am ocoșit să-mi fac blog, trebuie să mă țin de el. Nu? Dacă nu...nu mă mai citiți și gata!! ;) Primesc și eu ce merit, nu? Uff, sper să nu m-ajungă amenințările, he he!! OK, deja v-am amețit destul pentru prima postare RO. De acu încolo promit să postez muuuult mai des.
Și așa printre promisiunile de început de an, o să mai apară noi rubricuțe gen : "Salty/Sweet Sunday", "Five on Friday", "Tasty Tuesday" și încă vreo câteva permanente. Iar în rest, tot ce-mi trece prin cap și vreau să share-uiesc cu voi! Pupici! 

2 comments:

  1. Ich wusste nicht dass du einen Blog hast :D Congrats :-bd

    ReplyDelete
  2. In sfarsit pricepem si noi ce postezi... Esti o dulcik! Pupici si la mai mare!!!

    ReplyDelete