Sunday, September 30, 2012

The familiar scent of autumn winds..




This fall..is probably the first one I really like! No, the first one was in 2006...with our beautiful wedding in October. But this fall, comes after a summer full of trouble, cold rainy days and spending lots of times apart from my baby. Even if we had promised ourselves, this would never happen again. I really don't wanna go into details, but this whole year was one of the hardest ever. I just wanna erase & forget it! (my poor blog has felt everything.. nothing at all worked out)
That's why, I wanna see this autumn 2012 as the one of NEW BEGINNINGS. Hopefully new job, new dreams, new blogger girl! Yes, please!!
Why I suddenly write in English? I just felt like doing it.. For me, there is no language more expressive and nice than English. I don't pretend to speak or write it perfectly, but as long as you guys understand me..I'm satisfied.
So, let's have a beautiful 
fall!!!






Change no. 1 - my hair color :)


E poate prima toamnă care chiar îmi place și pe care am așteptat-o! De fapt, prima toamnă frumoasă a fost cea cu nunta noastră ca-n povești, în octombrie 2006. 
Dar în acest an, toamna vine după o vară rece, (greu de înțeles pentru cei din România, știiu) furtunoasă, cu mult timp petrecut departe de hubby, deși ne promisesem că nu se va mai întâmpla vreodată. Acum, măcar ne-am hotărât PE BUNE să nu mai facem sacrificiul ăsta pentru nimic în lume! Nu vreau nici să povestesc,  (blogul ăsta e pentru a împărtăși lucrușoare minunate)nici măcar să-mi amintesc anul ăsta, care a fost de departe cel mai greu,complicat,urât și bolnav! Și bietul meu pui de bloguleț a resimțit din plin toate astea.. nimic n-am mai mișcat p-aici. 
FIX DE ASTA vreau să văd pentru prima oară toamna ca pe un ÎNCEPUT! Speeeer eu mult cu un nou job, noi vise și un aaaaltfel de blogăriță. 
Un rest de toamnă frumos și cu multe noutăți vă doresc!!!

Schimbarea #1 a fost culoarea părului. Mai urmează câteva...



Voi ce vise aveți toamna asta???