Saturday, May 19, 2012

Saturday's Snapshots #2

Heute war der Tag zu schön um nur im Haus zu faulenzen.. Also nahm ich mein Bikey und machte eine Tour im Wald. Wir haben gleich in unserer Nähe ein wunderschönes Wald, der mich wahnsinnig entspannt. Dazu noch diese  Frühlings-Ende-Aromen wie frisch gemähter Rasen, Fliederblumen, Tannenholz habe ich einfach genossen. Und die  unendliche Felder mir Löwenzahn haben mich wieder zum Kind gemacht. Einen schönen Wochenendrest wünsch ich euch alle!

Azi a fost o zi frumoasă și însorită cum de mult nu am mai savurat. Mai ales după ninsoarea de săptămâna trecută. Și deși e unica mea zi liberă și tind să lenevesc toată ziua, m-am hotărât să ies puțin cu Bicicloanța mea și tare bine am făcut!!! Foarte aproape de noi e o pădure frumoasă cu un drumeag aproape sălbatic, numa' bun de explorat în zile călduroase. Mă relaxează sunetul pădurii și mirosul de primăvară târzie, câmpii de păpădie și veverițe sfioase, mult prea rapide pentru camera mea. :) 



2 comments: